De cliënt dient de huidtherapeut voorafgaand aan de uitvoering van de behandeling volledig en zo nodig op eigener beweging op de hoogte te brengen en houden van alle informatie die voor een goede uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk is.
Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kun je gebruik maken van de klachtenprocedure. MediDerma is aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Deze Klachten- en geschillenregeling Paramedici biedt jou een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Via de website van het Klachtenloket Paramedici vind je een eenvoudig formulier en nadere uitleg om jouw klacht in te kunnen dienen. Wanneer je nadere vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen.
Voor vragen of meer informatie: Klachtenloket Paramedici
e: info@klachtenloketparamedici.nl
t: 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)
Meer informatie vindt u op https://huidtherapie.nl , dit is de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.
Bel ons op onderstaand nummer of stuur ons een e-mail. Wij helpen je graag!
Vraag? We helpen je graag!